loading...
یکم بیشتر بمون
soheil بازدید : 20 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی 


قیمت : تومان


برند : کارگاه موسیقی


خرید پستی آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی 


قیمت آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.




 


مرا با «عبدالله ماچکه ای» می‌شناسند اما اسم من «عبدالله قربانی» است، 63 سال سن دارم اهل روستای ماچکه حسین آباد هستم ولی در واقع من در شهر قصرشیرین متولد شده‌ام. تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم. البته 30 جزء قرآن کریم را هم خوانده ام. حدود 14 سالم بود که به هنر خوانندگی علاقه مند شدم. پدرومادرم کشاورز بودند. الان برادرم و برادرزا‌د‌ه‌ام در قصرشیرین هستند؛ تو کوچه امیدوار، کنار مدرسه ساکن هستند. قسمت ما را به این منطقه آورد. پدرم به ماچکه آمده، زمین خریده و چون قبلا هم در این منطقه فامیل‌هایی داشتیم ، به همین بهانه به این منطقه مهاجرت کرده‌اند. خانواده ما در قصرشیرین هم کشاورزی می‌کردند. کسی را آنجا نمی شناسم. بزرگترین آرزویم این است تا آخر زندگی این هنر را ادامه بدهم. بگذار فقر و بدبختی بر من حاکم باشد ولی زندگی را با هنر به سر ببرم. این آرزوهای بزرگ من است. چون به راستی هنر بسیار بلند مرتبه‌تر از آن است که ما تصور می کنیم.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


مرا با «عبدالله ماچکه ای» می‌شناسند اما اسم من «عبدالله قربانی» است، 63 سال سن دارم اهل روستای ماچکه حسین آباد هستم ولی در واقع من در شهر قصرشیرین متولد شده‌ام. تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم. البته 30 جزء قرآن کریم را هم خوانده ام. حدود 14 سالم بود که به هنر خوانندگی علاقه مند شدم. پدرومادرم کشاورز بودند. الان برادرم و برادرزا‌د‌ه‌ام در قصرشیرین هستند؛ تو کوچه امیدوار، کنار مدرسه ساکن هستند. قسمت ما را به این منطقه آورد. پدرم به ماچکه آمده، زمین خریده و چون قبلا هم در این منطقه فامیل‌هایی داشتیم ، به همین بهانه به این منطقه مهاجرت کرده‌اند. خانواده ما در قصرشیرین هم کشاورزی می‌کردند. کسی را آنجا نمی شناسم. بزرگترین آرزویم این است تا آخر زندگی این هنر را ادامه بدهم. بگذار فقر و بدبختی بر من حاکم باشد ولی زندگی را با هنر به سر ببرم. این آرزوهای بزرگ من است. چون به راستی هنر بسیار بلند مرتبه‌تر از آن است که ما تصور می کنیم.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی ارزان , آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی با قیمت ارزان , خرید کارگاه موسیقی ارزان , کارگاه موسیقی با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی ,خرید اینترنتی آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی, خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی با قیمت ,خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی فقط ,خرید کارگاه موسیقی آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی ,خرید کارگاه موسیقی با قیمت ,kharid آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی, gheymat آلبوم موسیقی تار و کمانچه - عبدالله قربانی، محسن قربانی  

برچسب ها خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی ارزان , آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی با قیمت , خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی فقط , خرید کارگاه موسیقی آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , kharid online آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , kharid آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی arzan , qeymat آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , تخفیف برای آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , تخفیف ویژه آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی با تخفیف ویژه , خرید ویژه آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی ارزان , آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی , خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی با قیمت , خرید آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی فقط , خرید کارگاه موسیقی آلبوم موسیقی تار و کمانچه عبدالله قربانی، محسن قربانی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو